سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

نشست سرمایه گذاری و توسعه ی استان با حضور رییس جمهور

نشست سرمایه گذاری و توسعه ی استان با حضور رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ در این نشست که وزیر نفت ، معاون اجرایی رییس جمهور و استاندار کرمانشاه و فعالان اقتصادی و بازرگانی استان حضور داشتند.
رییس جمهور گفت : کرمانشاه به دلیل تنوع اقلیمی و برخورداری از مرزهای مبادلاتی و بارندگی مناسب ، اندیشمندان و دانشگاهیان و زیر ساخت های مناسب نباید دارای چنین میزان بالایی از بیکاری باشد.
دکتر روحانی گفت : چرایی این موضوع باید مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار گیرد.

رییس جمهور افزود:دولت تلاش زیادی برای موضوع آب داشته است که با توجه به اینکه عمده ی مصرف آب دربخش کشاورزی است با مدرن کردن کشاورزی و صرفه جویی درآب حل این مشکل شدنی است.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه  باید یک بازار ثابت داشته باشیم و بتوانیم آنرا حفظ کنیم گفت : این وضعیت به ایجاد اشتغال کمک می کند و دولت باید فضا را برای یک شرایط اقتصادی مناسب فراهم کند.
رییس جمهور تصریح کرد : همه ی تحریمها باید برداشته شود و انفعال مناسب نیست گفت : البته نباید انتظار داشت همه ی گره ها یک شبه باز شود طرف مقابل هم منافع خاص خود را دارد.
روحانی ادامه داد : امیدواریم دولت بتواند برای کمک به بخش خصوصی گامی بر دارد و بخش خصوصی از فضای مناسب ایجاد شده استفاده کند تا شاهد یک رونق اقتصادی باشیم و بخشی ازمشکلات حل شود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، نشست ، توسعه ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.