سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

برگزاری دومین جشنواره "مولودی‌خوانی رضوی"در کردستان

دومین جشنواره سراسری «مولودی‌خوانی رضوی» به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در جمع خبرنگاران استان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در ۹ بخش کلیشامل فرهنگی، هنری سینمایی، پژوهشی، مطبوعاتی و دیجیتالی، دانشگاهیان، کودک و نوجوان، ویژه و بین‌المللی در سطح استان برگزارمی‌شود.

حجت‌الاسلام رحیم جعفری افزود: فراخوان جشنواره«مولودی‌خوانی رضوی» در دو بخش مولودی‌خوانی رضوی و منقبت‌خوانی رضوی از بهمن ماه سال ۹۴ اعلام شد و شرکت کنندگان تا ۳۱ تیرماه جاری مهلت دارنددراین جشنواره شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تا کنون ۳۰ گروه مولودخوان کشور در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند،گفت:پیش بینی می شود، دو گروه مولودی خوان نیز از کرکوک و سلیمانیه عراق در این جشنواره حضور یابند.

حجت‌الاسلام جعفری بیان کرد: در حال حاضر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در ۸۰ کشور جهان ودرقالب ۳۰۰ برنامه تخصصی در خصوص فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

وی درپایان گفت: دومین جشنواره سراسری مولودی خوانی رضوی که از سری برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است،طی روزهای 20 و21 مردادماه سال جاری در در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزارمی شود.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.