سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

جشنواره المپیک و کودک در همدان برگزار شد

جشنواره ورزش های همگانی المپیک و کودک امروز یکشنبه با شرکت 80 کودک همدانی در سالن آبیاران این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛دبیر هیات ورزش های همگانی استان همدان در این باره گفت: در این جشنواره که با حضور جمع کثیری از خانواده ها و به میزبانی هیات ورزش های همگانی استان همدان برگزار شد، کودکان در سه رشته ورزشی با هم به رقابت پرداختند.

عباس سعیدیان افزود: کودکان شرکت کننده در این جشنواره با یکدیگر بازی هفت سنگ، طناب کشب و توپ قاپی برگزار کردند و در پایان به 30 کودک فعال و موفق در این بازی ها جوایزی اعطا شد.

رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان و مشاور عالی فدراسیون ورزش های همگانی کشور در حاشیه این مراسم گفت: ورزش باید در سبد زندگی روزمره کودکان قرار بگیرد و خانواده بر لزوم توجه به سلامت کودکان با ترویج فعالیت ورزشی توجه کنند.

هادی سبزواری اظهار کرد: جشنواره المپیک و کودک در راستای برگزاری هفته المپیک ورزش های همگانی کشور برگزار شد و با استقبال خوب مردم همدان مواجه بود.

وی با تاکید براینکه ورزش به عنوان نیاز اصلی سلامت باید در سبد زندگی روزمره کودکان قرار بگیرد، اضافه کرد: با توجه به گسترش زندگی ماشینی به خصوص آپارتمان نشینی شاهد چاقی و کم تحرکی کودکان هستیم و والدین باید با اهمیت شمردن ورزش، فرزندان خود را از آسیب های جسمانی و روحی دور کنند.

سبزواری بیان داشت: امروزه ورزش های همگانی به صورت فراگیر در سطح آحاد جامعه گسترش یافته است و شهروندان می توانند با کمترین تخصص در خصوص ورزش های همگانی، فعالیت روزمره داشته باشند.

انتهای پیام/ ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.