سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چابهار؛

اهدا 2 دستگاه تانکر آبرسانی به روستاهای چابهار

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: منطقه آزاد این شهرستان برای حل بخشی از بحران کم آبی در روستاههای این منطقه 2 دستگاه تانکر اهدا می کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حامدعلی مبارکی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان چابهار افزود: سازمان منطقه آزاد با دستگاههای اجرایی سطح شهرستان و شوراهای اسلامی همیشه تعامل خوبی دارد و با همکاری آنان برای حل مسائل و مشکلات مردم تلاش می کند.

وی با بیان اینکه بحران بی آبی در شهر و روستاهای چابهار جدی است، خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد برای خدمات رسانی بهتر 2 دستگاه تانکر را در اختیار ناوگان آبرسانی سیار قرار می دهد.
وی راه حل پایان دادن به بحران بی آبی چابهار را احداث آب شیرین کن، استفاده و انتقال آب دریا با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا عنوان کرد و افزود: نباید در قرن پیشرفت و توسعه و وجود آب های اقیانوسی سواحل نشینان مکران دغدغه بی آبی داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان چابهار نیز از حسن توجه سازمان منطقه آزاد در حل مشکلات مردم در زمینه آب شرب قدردانی کرد و گفت: کمک های این سازمان سبب حل بسیاری از مشکلات مناطق همجوار شده است.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: اهدا ، تانکر آب ، روستا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.