سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زابل؛

افزایش سرانه فضای ورزشی در منطقه سیستان

مدیرکل ‌ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: سرانه فضای ورزشی در منطقه سیستان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حسین ثوری افزود: در کشور به ازای هر نفر 75 سانتی‌متر فضای ورزشی داریم که این میزان در استان ما به ازای هر نفر 50 سانتی متر است.

مدیرکل ‌ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: باید شاخصه‌هایی که مربوط به ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی است توسعه و ارتقا و امکانات ورزشی به سمت روستاها گسترش یابد زیرا آنها نیز حق زیادی از ورزش استان دارند.
وی ادامه داد: میانگین سرانه ورزشی سیستان با میانگین استان برابری می‌کند که با ساخت و تکمیل پروژه‌های در دست اقدام در سیستان، میانگین سرانه در منطقه افزایش و به حد استاندارد در سطح کشور نزدیک می‌شود.
ثوری افزود: به منظور افزایش سرانه ورزشی در سیستان برای تکمیل، تجهیز و توسعه خانه کشتی و کبدی زابل 20 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که در این راستا 10 میلیارد ریال آن به خانه کشتی و 10 میلیارد ریال دیگر به خانه کبدی اختصاص خواهد یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: به زودی استخر مردان در زابل توسط شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش و جوانان تهران تکمیل و قابل بهره‌برداری می‌شود که هدیه‌ای از سمت نظام به مردم است.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: افزایش ، سرانه ، فضای سبز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.