سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اینستاگردی (261)؛

شاهرخ استخری و دخترش/کودکی الهام حمیدی/پوریا پورسرخ مهمان امشب دورهمی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


احسان علیخانی نوشت:"سلام رفقا. جواد نكونام كاپيتان تيم ملي با ١٥١ بازي ملي ، امروز خيلي مظلومانه و در بهشت امام رضا ، كنار بچه هاي معلول و يتيم از فوتبال خداحافظي كرد ... پرويز ابوطالب ،علي دايي، كريم باقري ، عادل فردوسي پور ، بنده و خانواده نكونام ، تنها مهمانان برنامه بودند ، ممنون از آرين قاسمي عزيز و يوسف اصلاني براي ميزباني اين مراسم ساده اما خاطره انگيز ...جواد هم شبيه علي دايي، علي كريمي ، مهدي مهدوي كيا و فرهاد مجيدي خيلي غريبانه خداحافظي كرد...جواد جان دمت گرم براي همه زحماتت براي تيم ملي و افرين به تو براي انتخاب بهشت امام رضا براي مراسم خداحافظيت ...".



هانی نوروزی نوشت:"شش ٦ دوست داشتني بزار از طرف پدرم بگم كاپيتان بدرود".




شاهرخ استخری عکسی همراه با دخترش را در صفحه خود منتشر کرد.



علیرضا حقیقی نوشت:"بعد يه تمرين خوب و سخت...خوب باشيد و مواظب خوبياتون... دوستون دارم. ياحق".



امیر حسین صادقی عکسی همراه با آرش برهانی را در صفحه خود منتشر کرد و نوشت:"قطعه اى از بهشت پابوس امام رضا".



الهام حمیدی نوشت:"این عکس که از آلبوم پر خاطره دوران کودکیمه ، خیلی برام جذابه و جالبه، از پدر و مادر مهربونم بابت همه زحماتی که برام کشیدن بی نهایت ممنونم و از اینکه همیشه کنارم بودند بخود می بالم. ژست از الهام حمیدی سه ساله از تهران".



علیرضا بیرانوند نوشت:"شادی نمادی از زیستن آگاهانه است و نمایشی از سپاس گزاری در برابر یزدان پاک ستوده ترین کارها آنست که بزرگترین شادی را برای بیشترین افراد فراهم کنیم .زیبایی خریدنی نیست ، شادابی هدیه گرفتنی نیست . طراوت اتفاقی نیست. همه این ها بسته به انتخاب و تلاش توست. شاد باش و شاد زندگی کن که شاد زیستن. انتخاب است نه اتفاق".



پوریا پورسرخ از حضورش در برنامه امشب دورهمی خبر داد.



ریما رامینفر عکسی خاطره انگیز از فیلم نان عشق موتور 1000 در صفحه شخصی خود نشر داد.



رامین رضاییان نوشت:"ديگه اينجوريشو نديده بودم...خدايش خيلي ترسناكه خيلي..ما داريم ميريم سوار هواپيما شيم بريم آلمان بعدشم اتريش.."





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۶ تير ۱۳۹۵
تانک هم پلاک داشته ما خبر نداشتیم
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۶ تير ۱۳۹۵
تانک هم پلاک داشته ما خبر نداشتیم