سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

قرارگرفتن ترویج سبک زندگی اسلامی در راس برنامه‌های مساجد

ترویج سبک زندگی اسلامی در راس برنامه‌های مساجد قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه شادگان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سنگر مقابله با هجمه دشمنان است.

حجت الاسلام سید مجید شرفی ، درجمع هئیت امناء مساجد شهرستان شادگان افزود: دشمنان امروز روحانیت، بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را موانع بزرگی در راه رسیدن به اهدافشان می دانند.

وی با بیان اینکه دشمنان تمام فعالیت خود را روی جوانان و مساجد متمرکز کرده‌اند گفت: مسجد سنگر و مرکز فرهنگ و تمدن اسلامی است و در صدر اسلام نیز مساجد محل تعلیم و تربیت، قضاوت و سایر امور اجتماعی و حکومتی بوده اند.

امام جمعه شادگان افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از بدو تشکیل آن تاکنون همیشه یک فرصت بسیار مناسب عبادی، مذهبی، هنری و فرهنگی محسوب می‌شدند که نقش زیادی در رشد جوانان دارند.

شرفی  قرآن و عترت، نماز و مسجد، خانواده و سبک زندگی و فعالیت‌های عمومی و فرهنگی را از عمده ترین محورهای فعالیتی کانونهای فرهنگی هنری مساجد در شهرستان شادگان عنوان کرد.

شادگان یکی از شهرستان‌های استان خوزستان است که فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری و هیئت‌های مذهبی در این شهر بسیار چشمگیر است و جوانا ن زیادی در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.