سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

رونمایی از آثار برتر فرهنگ رضوی در جشنواره کاروان آفتاب

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از رونمایی آثار برتر با موضوع رضوی همزمان با برگزاری جشنواره کاروان آفتاب در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید سعید سرابی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشنواره کاروان آفتاب با بیان اینکه برگزاری این جشنواره مهمترین برنامه این اداره کل در دهه کرامت است گفت: ضروری است در زمان باقی مانده نسبت به تشکیل جلسات و هماهنگی با مسئولان استانی و خارج از استان اقدام کنید تا میزبان جشنواره شکیل و درخور شان این امام همام باشیم.

وی گفت: این جشنواره از 14 لغایت 24 مردادماه در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی، در فضایی مناسب در جوار بارگاه ملکوتی امام‌رضا(علیه‌السلام) برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: برگزاری نشست ها ی علمی و تخصصی با رویکرد هنر رضوی، رونمایی از آثار هنری رضوی کشور، نمایش آثار نفیس سنوات گذشته با موضوع رضوی و نیز رایزنی جهت حضور هنرمندان برجسته از مهمترین برنامه ها در بخش هنری است.

سرابی گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره، نگارخانه های سطح شهر نمایشگاه های هنری با موضوع رضوی خواهند داشت.

وی با اشاره به محدودیت فضای نمایشگاهی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی گفت: ضروری است دبیران کمیته ها از برترین های حوزه فرهنگی و هنری و رسانه های دیجیتال بهره گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: اکران فیلم هایی اعم از کوتاه، بلند، مستند و انیمیشن با موضوع رضوی از دیگر برنامه های کمیته سینمایی و سمعی بصری است.

سرابی با اشاره به حضور عکاسان برتر در خراسان رضوی گفت: نمایشگاه ای از آثار برترین ها در خصوص آداب زیارت، زائر و... در این جشنواره برگزار خواهد شد ودر کنار این مهم نیز عکاسی روی پرده با عنوان "عکس گنبد بارگاه " برای بازدید کنندگان در نمایشگاه مهیا شود.

وی بر تبلیغات و اطلاع رسانی این رویداد تاکید کرد و افزود: ضروری است با همکاری جدی شهرداری مشهد از ظرفیت تبلیغاتی استفاده کرد و این رویداد را به زائرین و مجاورین معرفی و دعوت به بازدید نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر ارائه خلاقیت و نوآوری در شیوه ارائه این جشنواره تاکید کرد و افزود: ضروری است جلوه های نمایشگاهی مناسبی را در این جشنواره به معرض نمایش علاقه مندان به ساحت مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) داشته باشید.

در پایان این جلسه، شرح وظایف 15کمیته به سمع و نظر اعضای جلسه رسید.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.