سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

به بحث جوانان نیزمانند ورزش اهمیت دهید

در وزارت ورزش تمام شیب به سمت ورزش است و کمتر به موضوع جوانان اهمیت داده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور؛ دکتر محمدرضا پورابراهیمی در دیدار مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر ورزش و جوانان در کرمان با اشاره به عدم واگذاری طرح های نیمه تمام در مجموعه وزارت ورزش افزود : در بودجه احکام دائمی به وزارت ورزش اختیار داده شده که طرح های نیمه تمام به صورت بلند مدت واگذار شود که از وزیر درخواست داریم یک نفر را مامور واگذاری در استانها کند و از مدیر کل ها بخواهد در خصوص این موضوع اقدامات جدی انجام دهند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: واگذاری طرح های نیمه تمام می تواند کمک بزرگی به مجموعه وزارت ورزش کند و درصورت واگذاری این طرح ها مجدد احیا خواهند شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توزیع نا عادلانه منابع دربخش ورزش افزود؛ در استانها هرکس برای خودش یک اقدامی انجام می دهد و در وزارت ورزش یک تصمیم متمرکز در کشور به مفهوم ورود وزارت ورزش به این بحث وجود ندارد.

وی افزود؛ 80 درصد از باشگاهای ورزشی مانند فوتبال به صورت غیر مستقیم توسط دولت و وزارت خانه های مختلف اداره می شوند و پول های زیادی در این بخش هزینه می شود که ازوزیر ورزش در خواست میکنیم بعنوان تنظیم کننده روابط بین این مجموعه ها از وزیران مربوطه بخواهید که به عدالت این منابع را توزیع کنند.

پورابراهیمی ادامه داد:باید یک تصمیم کلی در مجموعه وزارت ورزش برای این امر گرفته شود که 50 درصد از اعتبارات به بخش فوتبال و 50 درصد هم به دیگر رشته های اختصاص یابد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه ورزش بهترین پیشگیری برای درمان است گفت: سالانه هزار میلیارد تومان در بخش سلامت هزینه می شود که از وزیر ورزش درخواست داریم که در جلسات هیات دولتبا جدیت پیشنهاد اختصاص 5 درصد از این پول را برای هزینه در ورزش جهت پیشگیری بردرمان را بدهد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت جدی وزارت ورزش به موضوعات جوانان در کشور خاطر نشان کرد: در وزارت ورزش تمام شیب به سمت ورزش است و کمتر به موضوع جوانان اهمیت داده می شود. سال گذشته در کمیسیون تلفیق عدد 20 میلیون تومان برای امر ازداوج جوانان تخصیص داده شد ولی از وزارت ورزش کسی پی گیر این موضوع نشد که باید با جدیت موضوعات جوانان از سوی این وزارتخانه پی گیری شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جوانان ، ورزش ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.