سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های متعدد آموزش و پرورش برای گسترش عفاف/توجه به ابعاد مختلف هدايت تحصيلی

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از برنامه های متعدد برای گسترش حجاب و عفاف و هدايت تحصيلی دانش آموزان خبر داد.

حميدرضا كفاش معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص برنامه هاي حجاب و عفاف اردوهاي تابستاني دانش آموزان اظهار داشت:آموزش و پرورش تقيد زيادي به موضوع حجاب و عفاف دانش آموزان دارد و در همين راستا اردوهاي خود را به صورت جداگانه دختران و پسران و در بازه هاي زماني مختلف برگزار مي كند همچنين بنا بر شرايط و اقتضا هر گروه برنامه هاي مناسب را در نظر مي گيرد.

معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش در خصوص هدايت تحصيلي دانش آموزان عنوان كرد:هدايت تحصيلي بنا بر عملكرد چند سال اخير دانش آموزان انجام مي شود و در انتخاب رشته اجباري نيست و فقط ابعاد گسترده تري از نظر مشاوران مشاهده مي شود.

وي در ادامه بيان كرد:در كنار توانايي و استعداد دانش آموزان مسائل امكانات،تجهيزات و نياز شغلي جامعه نيز بايد مورد توجه قرار بگيرد چرا كه عدم رعايت آن جامعه را دچار مشكلات اقتصادي و اجتماعي مي كند.

كفاش اذعان كرد:هدايت تحصيلي بايد چشم اندازي رو به آينده جامعه داشته باشد تا در سال هاي آتي وضعيت اقتصادي كشور تحت الشعاع اين مسأله قرار مي گيرد همچنين بايد در هر شغلي افراد به صورت توانمند و حرفه اي فعاليت داشته باشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.