سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

تسهیلات 50هزار میلیارد ریالی در تولید گلستان

تسهیلات تولید درگلستان به پنج هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: سهم تسهیلات حمایت و رونق واحدهای تولیدی راکد، نیمه تعطیل و درحال احداث استان از 422میلیارد تومان به 500میلیارد تومان افزایش یافته است.

حسینقلی قوانلو گفت: حدود یک هزار و 200 واحد تولیدی در گلستان وجود دارد که بیشتر آنها مشمول بسته حمایتی دولت می شوند و این درحالی است که سهمیه بندی اولیه جهت راه اندازی 317 واحد راکد و نیمه فعال و طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد بود.

وی اضافه کرد: با افزایش رقم تسهیلات اختصاصی به گلستان پیش بینی می شود که تعداد 400 واحد و طرح از محل این بسته حمایت شوند.

وی ادامه داد: تاکنون یک هزار و 100واحد و طرح استان در سامانه بهین یاب جهت دریافت این تسهیلات ثبت نام نموده اند ، که بیش از 370 درخواست در کمیته استانی رسیدگی و 333 مورد آن پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جهت اخذ تسهیلات به بانک های عامل گلستان معرفی شده اند.

وی گفت: تصویب و ابلاغ این بسته حمایتی باعث امید و انگیزه در بخش تولید شده و بسیاری از واحدهای راکد نظیر کارخانه فولاد معراج کردکوی و مجتمع مارال در شهرک صنعتی علی آبادکتول فعالیت خود را از سر گرفتند.


انتهای پیام/الف


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.