سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش و جوانان:

نگاه ما به توزیع امکانات در وزارت ورزش و جوانان آمایشی است

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت :پیش از این برنامه ها ی نوسعه ای و توزیع امکانات درحوزه ورزش بدون نگاه آمایشی و در نظر گرفتن استعدادها بود که تلاش کرده ایم، این نگاه را اصلاح کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود گودرزی در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار داشت: از نمایندگان کرمان تشکر می‌کنم که دولت را در شرایط سخت اقتصادی حمایت و پشتیبانی کردند و دولت را تنها نگذاشتند.
 
وی با تاکید بر نگاه علمی به برنامه های توسعه ای ورزش ادامه داد: اتفاقات خوبی در حوزه ورزش با توجه به تنگناهای اقتصادی رخ داده است و همدلی مجلس و دولت باعث می‌شود این اتفاقات و اقدامات خوب ادامه یابد.
 
گودرزی با بیان اینکه بعضی محرومیت‌ها در کشور تاریخی است و عدم توزیع عادلانه در کشور وجود دارد، افزود: در گذشته بدون نگاه آمایشی و در نظر گرفتن استعدادها امکانات توزیع شده بود که سعی کرده ایم این نگاه را اصلاح کنیم. 
 
وی اضافه کرد: 4280 پروژه در زمان ورود من به وزارت‌خانه پروژه نیمه‌کاره بود که  8 هزار میلیارد تومان برای اتمام‌شان لازم بود که دولت برای پروژه‌های عمرانی 100 میلیارد تومان بیشتر اعتبار نمی‌دهد ولی این موضوع باعث نمی‌شود ما بخش‌های محرومی مانند کهنوج را نبینیم.
 
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه خیرین وارد بحث پروژه‌های ورزشی شده‌اند و اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: به دنبال اعتدال در توزیع امکانات ورزشی هستیم و معتقدیم همه جای ایران سرای من است و همه جای کشور مورد توجه وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.