سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

مطالبات تامین اجتماعی حق الناس است

امام جمعه یاسوج گفت: مطالبات تامین اجتماعی حق الناس است و باید کارفرمایان، نهادهای دولتی و خصوصی نسبت به پرداخت آن هیچ شائبه ای نداشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی  در دیدار با مدیران تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد افزود: کار در سازمان تامین اجتماعی عبادت است و کارکنان این سازمان باید به خدمت صادقانه خود افتخار کنند.

وی با اشاره به خدمات مختلف تامین اجتماعی اظهارکرد: نقش خدمات تامین اجتماعی در پوشش بیمه ای و ارائه خدمات درمانی به مردم قابل تحسین است.

حسینی تصریح کرد: امروز با گسترش خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی مشکلات درمانی مردم کاهش چشمگیری داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد دراین دیدار با ارائه گزارشی گفت: 320هزار نفر در این استان زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی هستند.

عباس نورمحمدی افزود:توسعه کمی وکیفی خدمات و حمایت از رونق کسب وکار از اهداف راهبردی تامین اجتماعی است.

وی تصریح کرد: خدمات بیمه تامین اجتماعی چترآرامش بخشی برای قشر بیمه شده است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:روزانه 2هزار و 500بیمار در پلی کلینیک تخصصی یاسوج، یک هزار و 500در پلی کلینیک دوگنبدان و یک هزار نفر در درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت پذیرش می شوند.

پیام اکبری تصریح کرد: مراکز درمانی تامین اجتماعی بویژه بیمارستان و پلی کلینیک تخصصی یاسوج با بخشهای مختلف درمانی و تخصصی منشا خدمات خوبی به بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند.

وی گفت: توسعه خدمات تخصصی و نیز فضاهای درمانی ملکی از برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد است وسالانه در این راستا هزاران میلیاردریال هزینه می شود.
19تا 25تیر ماه هرسال هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

بیش از 45درصد جمعیت حدود 700 هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، و تعداد بیمه شدگان اعم از اصلی و تبعی استان بیش از 320 هزار نفر هستند.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.