سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم سبزوار در مجلس شواری اسلامی؛

رقم 523 میلیارد تومان هزینه درحوزه ارتباطات، رقم قابل توجهی در استان بود

نماینده مردم سبزوار در مجلس شواری اسلامی گفت:رقم 523 میلیارد تومان هزینه درحوزه ارتباطات، رقم قابل توجهی در استان بوده که از اعتبارات استانی بیشتر بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رمضانعلی سبحانی فر در مراسم بهره برداری از مرکز تبادل ترافیک اینترنت مشهد، شیراز و تبریز، افزود:خراسان رضوی رتبه دهم در خصوص ارتباطات را بین ۳۱ استان در کشور را دارد.

وی افزود: مبلغ ۵۲۳ میلیارد تومان در بخش خصوصی و دولتی استان خراسان رضوی سرمایه گذاری شده که مبلغ قابل توجهی بود و این درحالی است که بیش از ۷۰ درصد روستاهای استان مجهز به اینترنت هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت شش میلیونی استان و ۳۰ میلیون زائر حرم مطهر رضوی، این استان چون به آسیای میانه دسترسی داشته که باید از آن به عنوان فرصت، بهترین بهره را برد.

سبحانی فر افزود: با واگذاری شرکت مخابرات از سال ۸۹ به بخش خصوصی توسعه روستاها مغفول مانده و حتی روستاهایی هستند که با بیش از صد خانوار تلفن ثابت ندارند.

وی بیان کرد: از دو سال قبل تا کنون بیش از ۷۰ درصد روستاها مجهز به اینترنت هستند که کیفیت خوبی ندارند و روستاهایی وجود دارد که با بیش از دو هزار نفر جمعیت پوشش تلفن همراه ندارد.

وی با اشاره به اینکه رسالت پست بانک سرویس دهی به روستاها است، گفت: متاسفانه کاربری آن بیشتردر شهرها متمرکز شده و شعباتی را در شهرستانها افتتاح کرده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه خراسان رضوی بین ۳۱ استان کشور رتبه دهم را دارد که به تناسب جمعیت و ظرفیت های موجودباید حداقل در رتبه سوم باشیم.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.