سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی وضعیت پرداختی به نیروهای حق‌التدریس

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از حل مشکل پرداختی به نیروهای حق‌التدریس برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

علیرضا کمره‌ای مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی آینده گفت: فرآیند برنامه‌ریزی برای پروژه مهر از سال تحصیلی جاری شروع شده و همچنان ادامه دارد، که در این طرح در قالب 5 کمیته اصلی آماده‌سازی مدارس انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در بحث نیروی انسانی و ساماندهی آن جلسات توجیجی برای مدیران برگزار شده و دستورالعمل‌هایی به مدارس در حال ابلاغ است.

کمره‌ای از حجم بالای نیاز به نیروی انسانی در شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت:‌ به دلیل این کمبودها بایستی تأمین نیروی انسانی از محل نیروهای حق‌التدریس تأمین شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به 49 هزار نیروی انسانی در قالب معلم، کارمند و نیروی خدماتی در آموزش وپرورش شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند اظهار کرد: در سال تحصیلی  آینده قریب به هزار و 900 نیروی بازنشسته داریم.

وی با بیان اینکه 110 هزار ساعت آموزشی از طریق نیروهای حق‌التدریس عنوان کرد:‌ به دلیل آنکه اجازه جذب نیرو به هیچ وجه از بیرون وجود ندارد از محل نیروهای رسمی و پیش دبستانی حق‌التدریس ساعات آموزشی تأمین شد.

کمره‌ای یادآور شد: بیشترین کمبود نیرو در حوزه آموزش ابتدایی است و در سایر مقاطع  نیز کمبود نیروی انسانی وجود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: امسال در صدد هستیم تا برای تأمین اعتبار پرداختی به نیروهای حق‌التدریس شرایط بهتری ایجاد شود و این نیروها بدون مشکل پرداختی فعالیت کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.