سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

تولد روزانه ۷۱ نوزاد در استان اردبیل

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: در ۳ ماهه نخست امسال تعداد ۶ هزار و ۴۵۹ نوزاد در اردبیل متولد شده که با احتساب میانگین این مدت شاهد تولد روزانه ۷۱ نوزاد در استان اردبیل بوده‌ایم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اسد حسن‌زاده در نشست با معاونان و مسئولان ثبت احوال اردبیل اظهار داشت: در 3 ماهه نخست امسال تعداد 6 هزار و 459 نوزاد در اردبیل متولد شده که با احتساب میانگین سه ماهه ما شاهد تولد روزانه 71 نوزاد در استان اردبیل بوده‌ایم.

وی از ثبت 99.8 درصد ولادت‌ها در سطح استان اردبیل در موعد قانونی خبر داد و افزود:‌ استان اردبیل در زمینه ثبت تولد در مراکز صدور شناسنامه و سجلی در رتبه‌های بالای کشوری قرار داشته و توانسته در این زمینه در سال‌های گذشته و امسال عملکردی مناسب و مطلوب داشته باشد.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از مثبت بودن علائم و آثار رشد جمعیت در استان اردبیل خبر داد و گفت: با رغبت بیشتر خانواده‌ها برای فرزندآوری شاهد رشد مثبت جمعیت در استان اردبیل هستیم که انتظار می‌رود با تداوم این توجه و رغبت خانواده‌ها شاهد رشد مطلوب جمعیت در استان باشیم.

حسن‌زاده با اشاره به آمار فوتی‌های امسال بیان کرد: در 3 ماهه نخست امسال یک هزار و 682 نفر از مردم استان اردبیل فوت شده‌اند که میانگین روزانه در این زمینه ثبت 18 مورد فوتی بوده است که در این زمینه نیز تلاش شده تا با ارائه خدمات مناسب و شایسته ثبت به موقع فوت را نیز شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده در همین مدت شاهد ثبت به موقع و در مهلت قانونی بیش از 99.5 درصد فوتی‌ها در استان بودیم که از مردم استان انتظار می‌رود به منظور ثبت به موقع اطلاعات در این حوزه تلاش کنند تا ثبت فوتی‌ها در مهلت قانونی انجام شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، تولد ، نوزاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.