سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

خرید گندم از کشاورزان زنجانی به مرز 64 هزار تن رسید

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان از خریداری 64هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛ منصوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز خرید گندم از اواخر خرداد ماه سال جاری از کشاورزان زنجان گفت: خرید گندم از کشاورزان به مرز64 هزار تن رسید.

وی در خصوص روند خرید گندم از کشاورزان در استان زنجان، اظهار داشت: برای خرید گندم از کشاورزان، ۴۰ مرکز خرید گندم در مناطق مختلف استان زنجان پیش‌بینی‌شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین تولید گندم در استان زنجان مربوط به شهرستان خدابنده است، افزود: تا کنون 2800تن از کشاورزان این شهرستان گندم خریداری شده است .

منصوری با علام اینکه زنجان سال گذشته جزو ۱۰ استان برتر کشور در تولید گندم بوده است،عنوان کرد : مازاد گندم های استان زنجان بر اساسا نیاز به استان ها صادر می شود .

وی با اشاره به اینکه مصرف سالانه گندم استان 96هزار تن است اظهار داشت :100هزار تن گندم از سال گذشته در سیلو ها ذخیره مانده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به کیفیت گندم تولیدی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: گندم امسال همانند سال گذشته از کیفیت مناسب برخوردار است.

منصوری با بیان اینکه تاکنون64هزار تن گندم در استان زنجان خریداری‌شده است اعلام کرد : امسال خرید گندم با کیفیت بالا به قیمت هزار و ۲۷۰ تومان است که درصورت افزایش کیفیت 14تا45ریال بر قیمت فعلی افزوده و در صورت کاهش کیفیت به همین میزان کاسته از قیمت فعلی کاسته می شود .

انتهای پیام/ش

برچسب ها: گندم ، خرید ، کشاورزان ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.