سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

1500پروژه نیمه تمام در زنجان و تلاش برای اتمام 600 پروژه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان از وجود 1500پروژه نیمه تمام در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛رحمتی افزود: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی تکمیل پروژه ها با کندی صورت می گیرد اما با این حال در تلاش هستیم ۶۰۰ پروژه نیمه تمام را در استان به اتمام برسانیم.

وی همچنین به صورت اختصاصی به وضعیت پروژه سبزه میدان و اقدامات صورت گرفته از ابتدای اجرای طرح تاکنون اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت وجود تعامل و همکاری شورای شهر، شهردرای، فرمانداری و مسئولان معاونت عمرانی برای پیشبرد و تسهیل امور عمرانی در سطح شهر زنجان، خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی افراد در شورا به جای تعامل در پیشبرد امور، سیاسی کاری می کنند و این امر موجب بروز مشکلات زیادی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان به برخی اشتباهات و اقدامات نادرست کارشناسان رسمی دادگستری در تعیین قیمت املاک واقع در طرح اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی اشتباهات نیز توسط شهرداری در برآورد هزینه تملکات صورت گرفته و هم اینکه برخی کارشناسان قیمت های غیرمنطقی برای املاک واقع در طرح داده بودند.

وی یادآور شد: در همین خصوص نامه اعتراضی به کانون کارشناسان و دادگستری برای برخورد و اصلاح این رویه داده شد تا این اقدامات بار مضاعفی بر دوش عملیات اجرایی این پروژه مهم نشود.

رحمتی از تصویب لایحه شهرداری توسط اعضای شورا برای انجام عملیات خاکبرداری توسط بنیاد مسکن اسلامی خبر داد و گفت: با وجود برخی موضع گیری های ناردست توسط تعدادی از اعضای شورا شاهد تصویب این لایحه بودیم. متاسفانه برخی آقایان در یکی از جلسات شورا عنوان کرده بودند که کاری می کنیم که این پروژه در دولت خودمان اجرا شود.

وی از فازبندی پروژه سبزه میدان خبر داد و گفت: این پروژه با توجه به حجم عملیات بالا به سه بخش تقسیم شده است و طی دو ماه آینده اقدامات لازم برای فراخوان و انتخاب پیمانکار پروژه صورت می گیرد که طی همین مدت عملیات خاکبرداری پروژه با لحاظ همه شرایط فنی و مهندسی عملیاتی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان عملیات خاکبرداری پروژه را ۲۹۰ هزار مترمکعب عنوان کرد و اظهار داشت: با در نظر گرفتن روزی هزار مترمکعب خاکبرداری نیاز به ۲۹۰ روز زمان برای اتمام خاکبرداری درپروژه هستیم.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.