سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت پرینت کارت آزمون بیش از ۹۰ درصد داوطلبان/ مهلت دریافت کارت تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:بیش از ۹۰ درصد داوطلبان آزمون سراسری تا ساعت ۱۶ امروز پرینت کارت و برگ راهنمای آزمون را دریافت کردند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تا ساعت ۱۶ عصر امروز تعداد ۷۴۴ هزار و ۷۰۰ نفر یا به عبارتی ۹۰ درصد از داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۹۵ پرینت کارت خود را دریافت کردند. 

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: در عین اینکه امروز آخرین مهلت دریافت پرینت کارت آزمون سراسری است، داوطلبانی که فردا  صبح آزمون دارند می‌توانندتا ۲۴ امشب ،‌داوطلبانی که فردا عصر آزمون دارند تا ساعت ۱۱ صبح و داوطلبانی که جمعه صبح آزمون دارند تا ساعت ۱۸ فردا و کسانی که در گروه آزمایشی زبان شرکت کردند تا ساعت ۱۱ صبح جمعه می‌توانند پرینت کارت و برگه راهنمای آزمون را دریافت کنند. 

وی اظهار داشت: ضرورت دارد داوطلبان در این فرصت باقیمانده نسبت به دریافت پرینت کارت و برگه راهنمای آزمون سراسری ۹۵ پس از مطالعه و آشنایی با چگونگی برگزاری آزمون و سایر موارد ذکر شده در سایت سازمان اقدام کنند. 

توکلی تصریح کرد: به داوطلبانی که فردا آزمون دارند توصیه می‌شود با ارائه پرینت کارت در حوزه امتحانی مربوط همراه با کارت ملی و شناسنامه عکس دار ، مداد سیاه پررنگ ، سوزن و مداد تراش و مداد پاک کن حضور یابند. 

وی عنوان کرد: در صورت آوردن هر گونه وسایل اضافی به محل آزمون به دلیل پیش بینی نشدن محلی برای نگهداری وسایل داوطلبان از ورود ایشان به محل برگزاری آزمون جلوگیری می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه گفت: اکیدا توصیه می‌شود از آوردن هر گونه وسایل اضافی از جمله پیجر، تبلت، ساعت و دستبند دیجیتالی و خودکار نوری اجتناب کنند. 

توکلی در مورد راه‌اندازی سامانه گزارش تخلف از امروز گفت: اگر داوطلبی حین برگزاری آزمون در جلسه مشکوک به تخلف توسط عوامل اجرایی و یا داوطلب شوند با ارائه مستندات می‌توانند گزارش تخلف را در این سامانه ثبت کنند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.