سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

اولین خانه هلال در استان افتتاح شد+ عکس

اولین خانه هلال استان در دهستان رجایی دشت از توابع الموت غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این مکان به منظور ترویج اهداف هلال احمر اعم از مسائل فرهنگی،کلاسهای اموزشی بهداشتی درمانی و کمکهای اولیه در مواقع سوانح فعالیت خود را اغاز کرد.



 مدیر عامل هلال احمر استان در حاشیه مراسم افتتاحیه گفت :این ساختمان مربوط به دهیاری رجایی دشت بود که در اختیار هلال احمر قرار داده شد.

ره انجام هزینه تعمیرات و تجهیزات این ساختمان را 20میلیون تومان اعلام کرد و گفت : همچنین  100میلیون تومان هم برای فعالیت این مرکزاختصاص داده شده است.

وی همچنین از ساخت خانه هلال در نیکویه خبر داد و گفت : این پروژه هم در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد .



معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین هم گفت : یکی از محاسن طرح خانه هلال این است که مصوبه آن از شورای عالی اخذ شده است و با تشکیل آن، اقدامات مختلف هلال احمر تحقق می یابد.

هاشمی اضافه کرد: جوانان دهستان رجایی دشت برای فعالیت در خانه هلال آموزش دیده اند که ضمن توجه به مناطق محروم و افزایش سرعت عمل در حوادث، در هزینه های خدمات رسانی و امداد نیز صرفه جویی می شود.

وی بیان کرد: مردم روستاها به واسطه شناخت مناسب اقلیمی از منطقه می توانند در طمان وقوع حوادث علاوه بر خودامدادی، به دیگران نیز کمک کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گام بعدی را افزایش تجهیزات تخصصی و راه اندازی پایگاه موقت امداد و نجات اعلام کرد.

موسوی فرماندار شهرستان قزوین هم در این مراسم با اشاره به اهمیت و ارزش کار فعالان عرصه هلال احمر گفت : با توجه به شرایط خاص اقلیمی و جغرافیایی الموت لازم است  که دامنه فعالیت هلال احمر توسعه یابد و از نیروهای بومی با اموزشها و تکنیکهای خاص استفاده کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اولین ، خانه ، هلال ، افتتاح ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.