سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تاکید امام جمعه اهواز بر رسیدگی به وضعیت مجروحان مدافع حرم

امام جمعه موقت اهواز بر برنامه‌ریزی درخصوص رسیدگی به مشکلات خانواده های مجروحان مدافع حرم و وضعیت این مجروحان در بیمارستان‌های اهواز و تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که امروز (23 تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است و این امر تنها با بیان خاطرات و افتخارات محقق نمی‌شود.

وی افزود: پویایی انقلاب اسلامی همراه با فرهنگ ایثار و شهادت است؛ باید به خوبی توجه شود که مصوبات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرایی شوند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: فعالیت در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف ذاتی برخی دستگاه‌ها نیست و به همین دلیل، این برنامه‌ها در رده‌های پایین دستگاه قرار می‌گیرد. به همین جهت لازم است که در خصوص برنامه‌های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای مصوبات این شورا، نظارت وجود داشته باشد.

آیت‌الله حسن‌زاده با اشاره به لزوم توجه به جانبازان مدافع حرم گفت: باید برنامه‌ریزی شود که به وضعیت مصدومان مدافع حرم رسیدگی شود و از این مجروحان چه در بیمارستان‌های اهواز و چه در تهران بازدید شود و مشکلات خانواده‌های آنها رفع شود.

وی با بیان این که نام‌گذاری بلوارها و خیابان‌ها باید باسلیقه انجام شود تا مردم نیز استقبال کنند؛ عنوان کرد: تغییر نام پل روگذر جوادالائمه(ع) اهواز به نام شهدای مدافع حرم از سوی شهرداری اهواز حرکت خوبی است ولی این نام کمی طولانی است.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا به ویژه در روستاها و مناطق کوچک بسیار اثرگذار است و مردم ارتباط مناسبی با این یادواره‌ها برقرار کرده و احساس خوبی پیدا می‌کنند.  

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.