سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هالیوود متعلق به اسرائیل است/ آمریکایی‌ها 4 میلیون 800 هزار نفر در جهان کشتند

کارشناس مسایل سیاسی و نویسنده کتاب گشت ارشاد در آمریکا گفت: هالیوود متعلق به اسرائیل است و توسط فمینیست‌ها اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان سید هاشم میرلوحی تحلیل‌گر مسایل سیاسی و نویسنده کتاب گشت ارشاد در امریکا در نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب که در مرکز بسیج بین‌الملل برگزار شد با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها در جنگ جهانی اول بیش از 80 میلیون‌نفر انسان را کشتند عنوان داشت: هالیوود متعلق به اسرائیل است و توسط فمینیست‌ها اداره می‌شود.

وی افزود: آمریکا در مدتی که ایجاد شده تنها در 21 سال جنگ نداشته و 75 درصد از رئیس‌ جمهورهای آمریکا در ادوار مختلف نظامی بودند.

این کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به اینکه حرکت های فمینیستی حجاب را از سر مردم برداشته تصریح کرد: هژمونی انگلیسم مختص صهیونیست‌ها است و انها برای سلطه بر جهان از این راهبرد استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها خود معقتدند که در چرخه سلطه انگلیسم قرار دارند و نمی‌توانند از این سلطه خارج شوند.


همچنین وی در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جنایت امریکا در جهان عنوان داشت: ارتش آمریکا بیش از 4 میلیون و 800 هزار نفر را در دنیا مستقیما به قتل رسانده است.

وی افزود: از این جمعیتی که کشته شدند دو میلیون نفر در ویتنام، دو میلیون نفر در کامبوج و لائوس، 600 هزار نفر در فیلیپین و 200 هزار در هیروشیما و ناکازاکی کشته شدند.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: آمریکایی‌ها در وینتام کشتار شدیدی را به راه انداختند و قریب به 80 میلیون لیتر علف‌کش را بر سر مردم این کشور ریختند.

میرلوحی در پایان خاطرنشان کرد: جمعیت دنیا در سال 2020 به 8 میلیارد نفر می‌رسد و امپریالیسم معتقد است که باید این جمعیت به 500 میلیون نفر برسد و به همین دلیل تلاش می‌کنند  به روش‌های مختلف جمعیت جهان را کم کنند.



انتهای پیام/
برچسب ها: هالیوود ، گشت ، ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.