سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی:

بازی های سخت در هفته های اول یک مزیت برای پیکان است

سرمربی تیم پیکان پس از قرعه کشی لیگ برتر گفت:بازی های سخت هفته های ابتدای یک مزیت برای شاگردانم است.

مجید جلالی سرمربی تیم پیکان در گفتگو با خبرنگاران حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از قرعه کشی لیگ برتر گفت: بعنوان مربی خیلی روی این موضوع که درهفته های ابتدای لیگ  مقابل چه تیم بازی کنیم حساسیت ندارم ،  فرقی  نمی کند هفته اول یا هفته آخر با پرسپولیس یا استقلال بازی کنیم چرا که در لیگ باید 30 بازی با همه تیم ها د اشته باشم.

سرمربی تیم پیکان افزود: شاید بظاهر قرعه شاگردانم سخت بنظر برسد اما تیم پیکان خود را آماده شروع رقابت ها کرده و محک بسیار خوبی و یک مزیت برای تیم پیکان است که در هفته های ابتدایی لیگ با تیم های تراکتور، استقلال و سپاهان بازی کنیم.

وی در خصوص تغییر ساعت بازی دوستانه  پیکان برابر ذوب آهن بیان کرد: بادرخواست مسئولین تیم ذوب آهن که امشب به سمت اصفهان پرواز دارند بازی امروز را یک ساعت زودتر برگزار خواهیم کرد و مجبور شدیم در گرما مقابل تیم اصفهانی قرار بگیریم.

جلالی در خصوص وقفه ها ی طولانی مدت لیگ هم اظهار کرد: اینکه درکوران مسابقات بازی ها متوقف می شود آزار دهنده است برنامه های تیم ملی در اولویت است و ناچار هستیم با این مشکل کنار بیایم و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم.

سرمربی تیم پیکان درپایان گفت: امیداورم لیگی شاداب و رو به رشدی دیگری را در این فصل پیش رو داشته باشیم و شاهد صعود به جام جهانی 2018 روسیه  باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.