سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بسياری از جرايم ناشی از عدم کنترل خشم است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بسياری از جرايم را ناشی از عدم کنترل خشم دانست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ علیرضا پریوردر کارگاه آموزشی تعالی رفتار کارکنان، ویژه پرسنل رده های انتظامی و پلیس راه جنوب کرمان با بیان این کنترل نكردن خشم سبب رفتارهای پرخطر می شود، گفت: بروز بسیاری از جرایم ناشی از عدم کنترل خشم است.

وی افزود: وجود رفتار خشونت آمیز در افراد موضوع شخصی نیست که به دیگر آحاد جامعه ارتباطی نداشته باشد چرا که قربانیان رفتارهای خشونت آمیز گاهی افراد بی گناه و اطرافیان هستند.

پریور با تأکید بر این که زندگی در حوزه فردی و اجتماعی همواره با مشکلاتی همراه است، خاطر نشان کرد: خشونت نه تنها روش سنجیده ای برای کاهش و از بین بردن مشکلات نیست بلکه دشواری های دیگری را نیز ایجاد خواهد کرد.

وی همچنین اختلاف سلیقه در خانواده ها را امری طبیعی خواند و افزود: اگر در خانواده ای بین زوجین به هیچ وجه اختلاف سلیقه ای نباشد بدین معنی است که نظرات و سلایق یکی از زوجین به کلی حذف شده و فقط جسم وی در جمع خانواده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان ضمن یاد آوری پیامدها و صدمات خشم در انسان، بررسی هزینه های عدم کنترل آن و تعهد دادن برای کنترل این رفتار پرخطر را ازعوامل مهم در کاهش رفتارهای خشونت آمیز عنوان کرد و گفت : با شناخت و ریشه یابی این گونه رفتارها می توان آن ها را درمان کرد تا اطرافیان و جامعه در امنیت بیشتری باشند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: خشم ، جرایم ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.