سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

توسعه فعالیت‌های فن‌آور با ارزش افزوده بالا در آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: فعالیت‌های فن‌آور با ارزش افزوده بالا در استان آذربایجان‌غربی توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،جعفرصادق اسکندری در مراسم افتتاح شرکت دانش‌بنیان "ایمن الکترونیک باختران" ارومیه اظهار داشت: آذربایجان‌غربی جزو شش استان کشور بوده که شهرک‌های فناوری در آن شکل گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: بی‌شک فضای رقابت در بحث تولید و محصول در جهان، فضای تنگ و محدودی بوده و شاید امکان ظهور و بروز محصولات گوناگون وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون بحث تولید فناور با ارزش افزوده بالا در کشور مطرح بوده و خوشبختانه در برنامه ششم توسعه و در کلان کشور نیز به این موضوع مهم توجه ویژه‌ای شده است.

اسکندری بیان کرد: بخشی از سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز توسعه فعالیت‌های فناور و ارزش افزوده بالا در کنار کار بهره‌وری و مزیت‌های رقابتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: امید است که با توسعه فناوری‌های پیشرفته شاهد تولیدات به روز، دارای ارزآوری تولید و امکان رقابت‌پذیری آنها در سطح بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.