سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

نرخ تک رقمی تورم در استان

معاون استاندار قزوین از تک رقمی شدن نرخ تورم در استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ درافشانی گفت: نرخ تورم استان در 5 سال اخیر از 22 درصد در سال 90 به 9 و سه دهم درصد درسالجاری کاهش یافته است.



معاون امور اقتصادی استاندار نرخ بیکاری استان در سال گذشته را 11 و هفت دهم درصد اعلام کرد.

در افشانی در ادامه از تدوین سند اشتغال استان با هدف اشتغالزایی یک صد هزار نفری طی 5 سال آینده خبر داد .

معاون استاندار همچنین با اشاره به اختصاص بسته حمایتی  برای صنایع استان با هدف  خروج از رکورد گفت: 16 هزار میلیارد تومان برای هفت هزار و پانصد  واحد صنعتی  در کشور اعتبار در نظر گرفته شده است که سهم استان قزوین از آن  480 میلیارد تومان است.

درافشانی با اشاره به اینکه رویکرد دولت توجه به  مسائل اقتصادی و رونق صنایع است افزود: با هدف اجرای قانون تشکیل رفع موانع تولید ، سال گذشته  16 جلسه اصلی و 182 جلسه فرعی برای رسیدگی به 384 واحد صنعتی تشکیل شد  که تاکنون  95 درصد مصوبات آن اجرایی شده است .

 معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در ادامه از توسعه مناسبات تجاری اقتصادی با هیئت های خارجی خبر داد و افزود: طی یکسال گذشته 14 هیئت تجاری اقتصادی به  استان قزوین سفر کرده اند .

زکی زاده مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری هم از تشکیل شناسنامه برای واحد های تولیدی مشکل دار در استان خبر داد و افزود:  هم اکنون 615 واحد تولیدی صنعتی در استان قزوین  دارای مشکل هستند که برای انان شناسنامه صادر شده است.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.