سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آباد در صحن علنی شورا مطرح کرد؛

صرف میلیاردها تومان برای انتقال خطوط راه آهن به زیرزمین

عضو شورای شهر تهران گفت: در پروژه انتقال خطوط راه آهن به زیرزمین میلیارد ها تومان هزینه شده است که اگر در جای دیگری هزینه می شد موثر تر بود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه آباد عضو شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات مناطق17 و 18 شهرداری اظهار داشت: امروز از حضور مدیرعامل شرکت راه آهن در شورا هم خوشحال و هم ناراحت هستیم.

وی افزود: خوشحال هستیم زیرا می توانیم مشکلات را بیان و حل کنیم و ناراحت هستیم زیرا ایشان مطرح کردند که در پروژه انتقال خطوط راه آهن به زیرزمین میلیارد ها تومان هزینه شده است که اگر در جای دیگری هزینه می شد موثر تر بود. 

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: گزارش ها نشان می دهد که برای این پروژه باید کارشناسی های اجتماعی و زیست محیطی نیز انجام می گرفت و با وجود انتقال خطوط راه آهن به زیر زمین هنوز مشکلات در منطقه وجود دارد.

آباد تصریح کرد: در منطقه حوادثی روی می دهد که دلیل این گونه نا امنی ها وجود خطوط راه آهن است و اگر همین الان تصمیم بگیریم که این زمین ها به فضای سبز اختصاص پیدا کند باید وارد عمل شد.

وی گفت: باید در یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت زمین های آزاد شده را به شهرداری مناطق تحویل داد تا به فضای سبز تبدیل شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.