سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

سارقان حرفه ای در بند قانون

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: 2 سارق حرفه ای دستگیر و ۱۰ فقره سرقت از آنان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علی حاتمی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه، اماکن و منزل در مناطق مختلف حوزه غرب کلانشهر اهواز با توجه به اهمیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران در اقدامی اطلاعاتی موفق به شناسایی سارقان شدند، افزود: کارآگاهان پلیس با تجزیه و تحلیل سرقت ها موفق به شناسایی هویت سارقان حرفه ای شدند که با استفاده از شگردهای خاصی اقدام به سرقت اموال می کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین استفاده از شگردهای پلیسی مشخص شد سارقان در یکی از مناطق حاشیه ای قصد فروش اموال مسروقه را دارند.

حاتمی اظهار داشت: بلافاصله اکیپی از کارآگاهان با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و سارقان را حین فروش اموال مسروقه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند که در تحقیقات فنی به ۱۰ فقره سرقت مغازه، اماکن، منزل و سایر سرقت ها در سطح شهر اهواز اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی مالباختگان و بازسازی سرقت ها بیان داشت: تلاش مأموران برای شناسای سایر همدستان احتمالی متهمان و کشف سایر سرقت ها کماکان ادامه دارد.

سرهنگ علی حاتمی با اشاره به دعوت مالباختگان برای شناسایی اموال مسروقه یادآور شد: پرونده به همراه شاکیان و متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی در پایان گفت: از شهروندان خوزستانی تقاضا داریم تا ضمن توجه به هشدارهای پلیس از نگهداری وجوه نقد و اشیا قیمتی در منازل خودداری و آنها را سریعا به صندوق امانات بانک تحویل دهند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.