سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

پیشگیری از اعتیاد و کمک به معتادان بهبود یافته

در سال گذشته 330 میلیارد ریال تسهیلات برای موضوع پیشگیری از اعتیاد و کمک به معتادان بهبود یافته این استان تخصیص داده شده که 160 میلیارد ریال آن جذب شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محمدرضا سراوانی مدیر کل بهزیستی افزود: امسال برای همین منظور مبلغ پنجاه میلیارد ریال برای خاش پیش بینی کرده ایم که در قالب خویش فرمایی( پرداخت به فرد پاک شده) و نیز کارفرمایی( ایجاد اشتغال برای فرد پاک شده توسط یک شخص و یا یک دستگاه) تسهیلات را با اختیار خود شهرستان می دهیم. 

سراوانی افزود: در بحث خویش فرمایی 23 درصد از سهم بیمه تامین اجتماعی افراد را سازمان بهزیستی می پردازد و به کارفرمایان نیز در عوض ایجاد اشتغال برای هر فرد بهبود یافته 150 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد اندک پرداخت می کنیم. 

وی بیان کرد: سالانه 25 هزار نفر در مراکز درمان سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان خدمات درمانی در بحث اعتیاد دریافت می کنند که بر اساس آمار موجود چهل درصد آنها بیکار و بقیه در گذشته صاحب شغل بوده اند. 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: کشفیات مواد مخدر سه ماهه نخست امسال با آمار کشفیات سال قبل برابری می کند. 

مرعشی پارسال 165 تن کشفیات در استان داشتیم که به نسبت سال 93 از رشد خوبی در دو بحث دستگیری قاچاقچیان و کشفیات برخوردار بوده است. 

انتهای پیام/گ
برچسب ها: اختصاص ، بودجه ، معتادان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.