سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری‌خامکانی در نطق میان دستور:

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت قرار گیرد

نماینده زرند و کوهبنان گفت: امیدواریم در دولت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگارمجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیری خامکانی نماینده زرند و کوهبنان در نطق میان دستور امروز مجلس با اشاره به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط دولت اظهار داشت: امیدواریم در دولت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اوضاع بیکاری و وضع اقتصاد با اجرای این سیاست‌ها به رونق اقتصادی برسیم و انتظار داریم مسائلی مانند اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، حل بحران بیکاری و احیای فضای کسب و کار در دستور دولت قرار گیرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط استانداران اظهار داشت: حرکت خوبی در دستور کار استانداران قرار گرفته و از مسئولان استانی می‌خواهیم که با توجه به معادن زغال سنگ به حل مشکلات معیشتی مردم کمک کنند و مردم در استان با سختی‌هایی روبرو هستند و انتظار داریم وزرای صنعت و معدن و کار اقداماتی را در حل مشکلات معیشتی مردم انجام دهند.

امیری خامکانی در ادامه با اشاره به مشکلات بیمارستان‌ها در این استان اظهار داشت: بعد از این همه هزینه‌ها در سطح ملی که برای طرح تحول سلامت انجام شده است اما کماکان بیمارستان زرند و امام علی استان با مشکلاتی روبروست و این کم توجهی قابل توجیه نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات استان بحث مبلمان شهری و کاهش بودجه عمرانی شهریست که مردم توقع دارند به این مسئله بیشتر توجه شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اتفاقات ده سال گذشته برای همگان تجربه خوبی بود اظهار داشت: در دوران گذشته اتفاقات و مسائلی به وجود آمد که تجربه خوبی برای مردم بود که باید از آن تجربه کسب کرد و رفتارها و اعمال غیرعقلانی در دوره گذشته تجربه شد.

وی در پایان تصریح کرد: ما در داخل کشور نیاز به برجام ملی داریم تا مسائل حل و فصل گردد و رسیدن به رشد 8 درصد نیاز به 50 میلیارد دلار سرمایه گذاری در حوزه‌های انرژی برق و گاز و نفت وجود دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.