سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

ثبت نام بیش از 100 واحد تولیدی در سامانه بهین یاب

جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در خصوص بررسی روند انجام مصوبات واحدهای تولیدی مشکل دار با حضور دستگاه های ذیربط در محل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار گردید .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛منطقه سیستان و بلوچستان، جواد میر افزود: تعداد جلسات کارشناسی برگزار شده کارگروه از ابتدای سالجاری  14 جلسه بوده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد کل در خواست کنندگان تسهیلات رونق تولید که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند 117 واحد تولیدی می باشد که از این تعداد ، 67 واحد تولیدی پس از کارشناسی های صورت پذیرفته به بانک های عامل جهت اخذ  تسهیلات به مبلغ 1585 میلیارد ریال معرفی شده اند که از این تعداد  جهت 9 واحد منجر به عقد قرار داد با بانک های عامل به مبلغ 105 میلیارد ریال شده است و طی این مدت  به 4 واحد تولیدی نیز  مبلغ 50 میلیارد ریال  تسهیلات پرداخت شده است . 

میر گفت: با توجه به روند پیگیری تسهیلات رونق تولید و سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت و کارگروه اقتصاد ملی که هرهفته از طریق سامانه گزارش گیری می شود  انتظار داریم بانک های عامل در روند پیگیری مصوبات محوله به  جهت رفع امورات بانکی و تسهیلات اعطایی واحدهای مدنظر با شتاب بیشتری اقدام کنند.    

انتهای پیام/گ

برچسب ها: ثبت نام ، سامانه ، بهین یاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.