سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

اعطای 28 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال

در یک ماه اخیر بیش از 28 میلیارد و 172 میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،معاون اشتغال وخود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداخت شده از محل منابع بانکی و امدادی است، گفت: 7 میلیارد و 415 میلیون ریال از تسهیلات اشتغال پرداخت شده از محل منابع امداد ، 18 میلیارد و678 میلیون ریال آن از محل منابع بانک ها و2 میلیارد ریال نیز از محل منابع تلفیقی (بانکی وامدادی)هزینه شد.

علیرضا مرادی افزود: با اعطای این مبلغ 223 طرح اشتغال برای مددجویان ایجاد شد که بیشترین این اشتغال در حوزه خدمات بود.

معاون اشتغال وخود کفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تصریح کرد: امسال 4 طرح کشاورزی،117 طرح دامپروری، 15 طرح صنایع دستی و74 طرح خدمات ایجاد شد .

وی فرآیند اشتغالزایی توسط این نهاد را شامل ارائه مشاوره شغلی، آموزش، پرداخت تسهیلات ، نظارت وبازاریابی محصولات عنوان کرد وافزود: طرح های اشتغال کمیته امداد در بخشهای مختلفی همچون کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیتهای صنعتی و معدنی، و خدمات می باشد که به ترتیب بیشترین اشتغال کمیته امداد استان در حال حاضر در بخش های دامپروری و خدمات عملیاتی شده است.

مرادی با بیان اینکه در حال حاضر 8 هزار و 447 طرح جاری، تحت نظارت این نهاد می باشد،افزود: 212 طرح راکد نیز هم اکنون تحت نظارت قرار دارند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد تا کنون فعالیت های شایسته‌ای برای توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد انجام داده است گفت: با این وجود این نهاد در تلاش است با ارایه آموزش های منسجم فنی و بکار گیری برنامه های مدون جدید و به روز مددجویان بیشتری را به توانمندی برساند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.