سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامری: در آزادسازی موصل به کمک نظامیان آمریکایی نیازی نداریم

دبیرکل سازمان عراق اظهارات وزیر دفاع آمریکا مبنی بر مشارکت شماری از سربازان این کشور در عملیات آزادسازی شهر موصل را رد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از السومریه نیوز،  هادی عامری، دبیرکل سازمان بدر و فرمانده بسیج مردمی عراق دیروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای، اظهارات اشتون کار‌تر، وزیر دفاع آمریکا، را مبنی بر اعزام ۵۶۰ سرباز آمریکایی برای مشارکت در آزادسازی شهر موصل از دست گروه داعش رد کرد. 

عامری گفت: ما اظهارات وزیر دفاع آمریکا را که مبنی بر اعزام ۵۶۰ سرباز آمریکایی برای شرکت در آزادسازی موصل است نمی‌پذیریم. 

وی افزود: همه باید بدانند عراقی‌ها خودشان می‌توانند کشورشان را آزاد کنند. همانطور که بیجی، فلوجه و قیاره را آزاد کردیم موصل را نیز آزاد خواهیم کرد. 

وی تاکید کرد: ما قاطعانه حضور نیروهای زمینی آمریکا را (در عراق) رد می‌کنیم؛ زیرا مردم عراق نمی‌خواهند جای داعش با آمریکایی‌ها عوض شود.. ما تصمیم گرفته‌ایم در عراق جایی برای داعش یا آمریکایی‌ها نباشد. 

اشتون کار‌تر، وزیر دفاع آمریکا، دیروز دوشنبه اعلام کرده بود کشورش ۵۶۰ سرباز اضافه به منظور کمک به نیروهای عراقی برای آزادسازی شهر موصل از دست گروه داعش در سال جاری به عراق اعزام خواهد کرد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۲ تير ۱۳۹۵
این امریکایها عجب روی دارند