سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعیدی پس از گزارش رئیس کمیته امداد:

دولت برای کمک به محرومان به یاری کمیته امداد بشتابد

نماینده مردم تبریز گفت: در شرایط بی‌سابقه بیکاری و رکود، دولت برای کمک به محرومان باید به کمک کمیته امداد بیاید.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز، اسکو، آذرشهر در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز سه شنبه 22 تیرماه گفت: از زحمات جهادی و بسیجی و انقلابی آقای فتاح تشکر می‌کنیم و کشور ما بیش از هر چیزی به مدیران جهادی و بسیجی نیاز دارد.

وی افزود: محرومین و مردم انتظاراتی دارند و این جهت‌گیری جدید که اتخاذ نمودید یک حرکت مردمی بوده است، ضروریست تنها با تکیه بر مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی بر مشکلات فائق آمد.

نماینده مردم تبریز، اسکو در ادامه افزود: مؤسسه حمایت از مستمندان در تبریز الگویی است برای سایر مؤسسات خیریه زیرا با فعالیت‌های خود تا حدود 30 نفر در کار سطح بهزیستی و کمیته امداد در استان خود ارائه می‌دهند، افتخار تبریز شهری بدون گدا را مرهون زحمات آنها می‌دانیم.
 
وی افزود: مردم باید از تجربیات این مؤسسات استفاده کنند و توانمندسازی محرومین و مددجویان باید بیشتر از گذشته باشد و دولت هم باید بیش از گذشته از کمیته امداد حمایت کند.

سعیدی در پایان خاطر نشان کرد: ما در شرایطی که با رکود بی‌سابقه، بیکاری، خشکسالی در کشاورزی و عدم توجه به اقتصاد روستاییان مواجه هستیم باید در این شرایط دولت به کمک کمیته امداد بیاید و از آنها حمایت کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، صحن ، مدیران جهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.