سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

پيشرفت 95 درصدی سامانه پايش پالايشگاه بندرعباس

نصب سامانه آنلاين پايش گازهاي خروجی دودكش های شركت پالايش نفت بندرعباس بيش از 95 درصد پيشرفت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، رئيس ايمني بهداشت و محيط زيست شركت پالايش نفت بندرعباس گفت:سامانه آنلاين پايش گازهاي خروجي بر روي 5 دودكش پالايشگاه بندرعباس در حال نصب و راه اندازي است.
خاورسنگري هدف از این طرح را پايش مستمر، كنترل و كاهش آلاينده هاي زيست محيطي و حفظ آن در محدوده مجاز اعلام کرد.
وی با بیان اینکه پالايشگاه بندرعباس در نصب اين سامانه در بين پالايشگاه ها، جزء پالايشگاه هاي پيشرو كشور است افزود: تجهيزات پايش آلاينده هاي زيست محيطي كه در پالايشگاه بندرعباس در حال نصب است.
رئيس ايمني بهداشت و محيط زيست شركت پالايش نفت بندرعباس گفت: دستگاه هاي اندازه گيري آلودگي از دقت و حساسيت بالاتري برخوردار است و پارامترهايي مانند گازها، ذرات خروجي و دما را به صورت آنلاين پايش مي كند.
خاورسنگري افزود: با مراقبت و اجراي طرح هاي زيست محيطي ميزان انتشار آلاينده ها در پالايشگاه نفت بندرعباس كمتر از حد استاندارد است.
وی گفت: با اقدامات صورت گرفته ميزان انتشار گازهاي  و گازهاي  و همچنين ميزان انتشار گاز CO بسيار كمتر از  استانداردهاي تعيين شده سازمان محيط زيست است.
رئيس ايمني بهداشت و محيط زيست شركت پالايش نفت بندرعباس افزود: نصب و راه اندازي ايستگاه سيار و ثابت سنجش آلايندها با قابليت اندازه گيري 14 پارامتر از آلاينده هاي زيست محيطي و 6 پارامتر هواشناسي، كاهش ضايعات ، طرح تصفيه و بازيافت لجن هاي حوضچه تبخير ، سامانه پايش آلودگي آب و خاك و توسعه فضاي سبز از ديگر طرح هاي اجرا شده در پالايشگاه بندرعباس برای حفظ و صيانت از محيط زيست است.
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.