سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

پرداخت ۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به طرح های روستایی

معاون امور عمرانی استاندار قزوین از پرداخت ۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به طرح های روستایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ منوچهر حبیبی گفت : این تسهیلات به طرح های تولیدی و خدماتی واقع در مناطق روستایی با تخفیف ۱۵ درصد سود پرداخت می شود .

وی افزود : این تسهیلات با مشارکت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، استانداری قزوین، بنیاد علوی از طریق سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل میراث فرهنگی، سازمان بسیج سازندگی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بین متقاضیان توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: رویکرد جدید دولت، برنامه ریزی درزمینه مسائل اقتصادی و تأمین معیشت مردم با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می باشد که برنامه های متنوعی در این زمینه طراحی شده که در حال عملیاتی شدن است.

حبیبی تصریح کرد: یکی از این برنامه ها تلاش به منظور رونق بخشی به تولید و اشتغال روستایی است که اخیرا تفاهمنامه ای فی مابین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد علوی و بانک سینا منعقد و به استانها برای اجرا ابلاغ شده است.

معاون امور عمرانی استاندار اظهار کرد: براساس این تفاهمنامه نحوه انتخاب و معرفی طرح های روستایی از طریق دفتر امور روستایی استانداریها انجام می شود و بررسی توجیه فنی، اقتصادی و مالی طرح ها بر عهده بانک سینا بوده و حداکثر اعلام نظر بانک ۲۰ روز است.

وی درباره نحوه بازپرداخت تسهیلات گفت: طرح ها مشمول شش سال دوره مشارکت، دوره تنفس و بازپرداخت خواهند بود.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.