سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علا‌ءالدین بروجردی :

امنیت ایران به برکت خون شهدا ایجاد شده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت کشور با خون شهدا فراهم شده است و مقام معظم رهبری به‌عنوان سکان‌دار هدایت این کشور اسلامی موجب ایجاد آرامش و وحدت در کشور هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علا‌ءالدین بروجردی بعد از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید حجت‌الله نیک‌عزم در اسلام‌آبادغرب، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در برابر آمریکا ایستاده است و موجب شده استکبار جهانی ناکام شود.

وی با بیان اینکه تروریست‌ها بدانند این ملت پاسخ آن‌ها را خواهند داد و فرزندان این مرز و بوم در مقابل هر گونه ناامنی و آدم‌کشی خواهد ایستاد، خاطرنشان کرد: تقدیم شهیدان ما در راه دفاع از اسلام و انقلاب نشان‌دهنده این است که برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هایمان ذره‌ای پا پس نمی‌کشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به حمایت استکبار و غرب از منافقین و عربستان در عرصه‌های جهانی اشاره کرد و گفت: مردم این دیار در دفاع از میهن اسلامی رشادت‌های بسیاری از خود نشان داده‌اند و کارنامه‌ای پرافتخار دارند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که روز گذشته توسط تروریست‌ها مورد حمله قرار گرفتند برای رفع مشکلات مردم و خدمت به آن‌ها عازم منطقه شده بودند و اقدام ضدانسانی تروریست‌ها اوج رذل بودن آن‌ها را نشان می‌دهد.

بروجردی با اشاره به شهادت و مجروحیت افراد این حادثه تروریستی گفت: امنیت کشور ما با خون شهدا فراهم شده است و مقام معظم رهبری به‌عنوان سکان‌دار هدایت این کشور اسلامی موجب ایجاد آرامش و وحدت در کشور هستند و دشمنان در رسیدن به اهداف خویش شکست خواهند خورد.

این مسؤول با ابراز خوشحالی از سلامت حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: موضوعات اقتصادی کشور ما با تلاش مسؤولان و مردم قطعا همچون روزهای سخت دوران دفاع مقدس با موفقیت حل می‌شود.

به گفته رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، امنیت و اقتدار ایران اسلامی با وجود ناامنی در منطقه و در کشورهای همسایه موجب تعجب سایر کشورها شده است و این امنیت به برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری حفظ خواهد شد.
برچسب ها: بروجردی ، امنیت ملی ، ترور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.