سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

کشاورزان شوش غرامت می خواهند

رئیس انجمن صنفی کشاورزان شهرستان شوش دانیال (ع) از عدم پرداخت غرامت کشاورزان گندم کار از طرف صندوق بیمه محصولات کشاورزی با گذشت بیش از 1 سال از برداشت گندم در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرحیم رحیمی نیا اظهار داشت: پرداخت نشدن غرامت کشاورزان از سوی این صندوق موجب کاهش رغبت کشاورزان نسبت به بیمه نمودن محصولات کشاورزی شده است.

وی افزود: این مساله می‌تواند برای کشاورزی و کشاورزان که از ارکان اساسی اقتصاد مقاومتی هستند، مشکلات بیشتری را ایجاد کند و در واقع این مساله رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی را با مشکل مواجه می‌کند.

رحیمی نیا تصریح کرد: با توجه به این‌که علاوه بر غرامت گندم، غرامت محصولات ذرت و شلتوک سال قبل نیز هنوز پرداخت نشده است، خواهان پرداخت غرامت آن‌ها از طرف صندوق بیمه محصولات کشاورزی هستیم.

وی با اشاره به دریافت سود و جریمه­ تأخیر از طرف بانک­ها در رابطه با بدهی­های کشاورزان اذعان داشت: این انجمن به عنوان مدافع حقوق کشاورزان شهرستان شوش دانیال(ع) به صورت جدی پیگیر و خواهان پرداخت جریمه تأخیر مطالبات کشاورزان از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی است.

انتهاي پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.