سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اولین دوره آموزشی مدیریت هتل در کاشان

اولین دوره آموزشی مدیریت هتل در شهرستان کاشان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان افزایش تاسیسات گردشگری شهرستان، کمبود آموزش های تخصصی و یا دوره های تکمیلی برای کارکنان را از اهداف برگزاری اولین دوره آموزشی گردشگری با عنوان مدیریت عمومی هتل در این شهرستان دانست.

حجت اله ناصحی پور آموزش های شناخت هتل و خدمات پشتیبانی، مدیریت وسرپرستی در هتل، مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش میهمان، مدیریت و نظارت بر بخش خانه داری هتل، مدیریت و نظارت بر بخش غذا و نوشابه هتل و مدیریت و نظارت بر بخش مالی و زبان انگلیسی تخصصی هتل داری را از دوره های آموزشی این برنامه عنوان کرد.

وی ایمنی و بهداشت فردی و محیط، مهارت های فردی ارتباطی، آشنایی با آریه های هتل، مدیریت کیفیت و بازاریابی در هتل و شناخت صنعت گردشگری در 174 ساعت را از دیگر دوره های آموزشی گردشگری اعلام کرد.

کارکنان تاسیسات گردشگری دانشجویان، راهنمایان و فعالان گردشگری اصفهان به منظور نام نویسی تا پایان تیر امسال می توانند با 55220011 تماس حاصل نموده و یا به بخش اطلاعیه سایت رسمی اداره به آدرس www.kashancht.ir مراجعه فرمایند.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.