سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر کودک ونوجوان رضوی هرمزگان

زمان پذیرش آثار دهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی رضوی هرمزگان تا 10آبان مصادف با پایان محرم تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با تاکید بر اعلام فراخوان اولیه از ابتدای امسال برای پذیرش آثار در سطح ملی گفت: با رای زنی با بنیاد بین المللی فرهنگی –هنری امام رضا (ع) به دلیل شرایط نامساعد اقلیمی و گرمای شدید، زمان برگزاری جشنواره امسال در هرمزگان به آذر ماه موکول شد.
علیرضا درویش نژاد افزود: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی نیز که هرسال همزمان با دهه کرامت در هرمزگان برگزارمی شد به دلیل گرمای تابستان، امسال در آذر برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به استقبال علاقه مندان و کارگردانان  برای شرکت در این جشواره گفت: در مدت 10 روز بیش از 600 اثر به دبیر خانه ارسال شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: حدود 150 اثر، موفق به حضور در دوره های مختلف جشنواره شده اند .
درویش نژاد به تاثیر گذاری این جشنواره در ارتقای هنر دینی با رویکرد فرهنگ رضوی در کشور گفت: بیشتر نمایش های تولید شده برای این جشنواره در استان های مبدا اجرای عموم داشته اند و همین امر باعث رونق تئاتر رضوی در کشور و به ویژه نسل کودک و نوجوان شده است .
درویش نژاد یکی از مهمترین مصادیق فرهنگ رضوی را توجه به فریضه نماز دانست و گفت: آثار نمایشیِ دارای با رویکرد ترویج و تبلیغ نماز در اولویت انتخاب و حضور در جشنواره هستند.
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.