سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

26 تیر آخرین مهلت خبرنگاران برای شرکت در جشنواره ایثار

خبرنگاران استان قزوین برای شرکت در دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ی ایثار و شهادت تا 26 تیر ماه فرصت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف تقویت روند هم‌اندیشی و همکاری فعالانه روزنامه‌نگاران و رسانه‌های استان با بنیاد، دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ی ایثار و شهادت را برگزار می‌کند.

شکیب‌زاده افزود: خبرنگاران و رسانه‌هایی که طی سال 94 در حوزه‌ی ایثار و شهادت فعال بوده و خبرها، گزارش‌ها، مصاحبه‌ها، مقالات و تصاویر خبری خود را در اختیار مخاطب‌های رسانه قرار داده‌اند، می‌توانند با ارایه‌ی آثار ارزشمند خود در این جشنواره شرکت کنند.

به گفته وی ، دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ی ایثار و شهادت در سطح خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، مطبوعات محلی و ملی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی  استان برگزار خواهد شد.

شکیب‌زاده گفت: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با موضوعات خبر، گزارش خبری، مصاحبه، مقاله، یادداشت، عکس خبری و برنامه‌های تولیدی صدا و سیما تا 26 تیر ماه سال جاری از طریق آدرس jashnvareh.hayat.ir/jashnvareh آثار خود را ارسال نمایند.

وی افزود: ضمنا روزنامه‌نگاران برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی می‌توانند با روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین (33248390) تماس بگیرند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.