سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

امور ذیحسابی، الگوی برای سایر واحدها در اجراي مقررات مالي و محاسباتي

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: امور ذیحسابی، الگوی برای سایر واحدها در اجراي مقررات مالي و محاسباتي است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،ایوب عزیزی در اولین جلسه اختصاصی، با کارکنان امورذیحسابی این نهاد با اشاره به این مطلب، تأکید نمود: پایبندی جدی به نظم و قوانین در اجراي تمامی مقررات مالي و محاسباتي می توانند سایر واحدها را در رعایت مقررات مالی و مطلوب تر نمودن کیفیت فعالیتها بیش از پیش ترغیب و جدی تر نماید.

وی، افزود: دقت و حساسیت در مسایل مالی و ذیحسابی امری انکار ناپذیر است، لذا در اجرای قانون مبارزه با پولشویی، رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوطه بیش ازگذشته دقت شود و بصورت فعال و بموقع گزارشهای لازم ارایه گردد، همچنین ترتیبی اتخاذ شود در خصوص رضایتمندی مراجعین بویژه پیمانکاران و سرمایه گذاران بیش از پیش نکات لازم رعایت شود.

عزیزی، توصیه و تأکید نمود: ارتقاء روحیه جهادی وانقلابی در انجام فعالیتها، تحقق اهداف و برنامه ها، حفظ خوش نامی بنیاد مسکن که مزین بنام حضرت امام خمینی(ره) است بعنوان یک نعمت، حفظ سلامت کاری در تمامی زمینه ها و خدمات، بعنوان یک ارزش بیش از گذشته در این نهاد جاری و ساری باشد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.