سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

7 میلیون بیکار شایسته نام ایران نیست

با توجه به آثار منتشر شده از سوی ارگان های رسمی نزدیک به هفت میلیون بیکار در کشور وجود دارد که برای رفع مشکل باید عزم همگانی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن اظهار داشت: تولید باکیفیت و مصرف کالای ایرانی در سال اقتصاد مقاومتی مصداق بارز اقدام و عمل است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر تولید جهاد محسوب می‌شود و رهبر انقلاب با توجه به اهمیت ویژه قدرت اقتصاد در کشور سال جاری را سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کردند.

اکبریان اذعان داشت: نزدیک به 7 میلیون بیکار طبق آمار واصله در کشور وجود دارد که این رقم برازنده نام ایران نیست از همین‌رو اقتصاد مقاومتی عزم همگانی را می‌طلبد و مسئولین و مردم در بحث هسته‌ای این عزم همگانی را با موفقیت به نمایش گذاشتند.

اکبریان همچنین یادآور شد: دولت صنعتگر بخش خصوصی را رقیب خود نداند در بحث سود بانکی با کاهش آن و همچنین جلوگیری از نوسانات ارزی به این بخش کمک کنند و باید در نظر داشته باشیم که تصمیم‌گیری‌ها در بحث صنعت در یک برنامه واحد در محل استان‌ها شکل گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۹ تير ۱۳۹۵
هفت هزار بیکار یا هفت میلیون بیکار !!!؟؟؟؟