سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان هراتی ایام عید فطر را در امنیت کامل سپری کردند

مسئولان امنیتی هرات اعلام کردند که با تدابیر شدید امنیتی از سوی ارگان‌های نظامی این ولایت، شهروندان هراتی ایام عید فطر را در امنیت کامل سپری کردند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئولان امنیتی هرات اعلام کردند که بنا بر تدابیر امنیتی از سوی ارگان‌های نظامی این ولایت شهروندان هراتی ایام عید را در امنیت کامل سپری کردند. 

در همین حال مردم هرات ضمن خوشنودی از وضعیت امنیتی در این روزها، خواهان این هستند که  این ولایت دارای امنیت مطلوب باشد.

محمدعلی، از ساکنان منطقه بکرآباد ولایت هرات گفت: در این روزها، امنیت خوبی وجود داشت، بازرسی‌ها از سوی پلیس ادامه داشت و این امر موجب شد تا هرات روزهای عید را به آرامی سپری کند.

وی خاطرنشان کرد: هرات به عنوان یک منطقه مهم برای افغانستان، باید تا دارای ثبات امنیتی بالایی باشد و نیروهای نظامی، تدابیر ویژه و دائمی را در نظر بگیرند.

 سید فهیم، یکی دیگر از مردم هرات و از اهالی منطقه شهرنو  ضمن رضایت از برخورد پلیس و دیگر نیروهای امنیتی در به هنگام بازرسی‌ها، گفت: نیروهای امنیتی با رفتار مناسبی مشغول به انجام وظیفه بودند، مردم باید از این روند خوشحال باشند و برنامه‌های نیروهای امنیتی را پشتیبانی کنند.

عبدالرئوف احمدی، سخنگوی پلیس هرات خبر داد که در روزهای عید، کوچکترین رویداد امنیتی در این ولایت به ثبت نرسیده است و تدابیر امنیتی برای روزهای عید، از چند هفته قبل در هرات برنامه ریزی شده است.

فارس نوشت، در حالی که در سال‌های اخیر کمتر خبر درگیری و یا ناامنی در روزهای عید فطر در ولایت‌های افغانستان بشنیده شده است اما هرات همواره روزهای عید در این سال‌ها را دور از هر تنش و نا‌أمنی سپری کرده است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.