سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

بودجه عمرانی سال 95 استان کرمانشاه اعلام شد

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از تعیین بودجه ی عمرانی سال 95 استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مجتبی نیک‌کردار گفت: به‌ دلیل وقوع جنگ تحمیلی هشت ساله و از بین رفتن زیرساخت‌های استان، خدمات نوین همانند استان‌های برخوردار کشور در این منطقه ارائه نشده است.

وی از اعلام بودجه عمرانی سال 95 ‌استان خبر داد و بیان کرد: بودجه سال 95 جمع اعتبارات مهم استانی هستند.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه ادامه داد: این بودجه از محل اعتبارات استانی، اعتبارات 180‌، پروژه‌های ملی استانی و اعتبارات وزارت نفت اعلام شده است که جمعا مبلغی در حدود 500 میلیارد تومان می‌شود.

این مسؤول به افزایش 10 تا 15 درصدی بودجه امسال استان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: اولویت هزینه کردن این بودجه با طرح‌های نیمه‌تمامی است که در استان با درصد پیشرفت بالایی برخوردار هستند.

نیک‌کردار با بیان اینکه اگر اعتباراتی باقی بماند پروژه‌هایی که مورد نیاز مردم هستند اجرایی می‌شود، تصریح کرد: اولویت در اعتبارات 180 در بحث آب روستایی، شهری، فاضلاب، بخش راه، بزرگراه و دانشگاه‌ها است.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه به اعتبارات استانی نیز اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌های استان از اعتبارات استانی بهره‌مند می‌شوند و در این بحث نیز اولویت با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با درصد پیشرفت بالای دستگاه‌های اجرایی استان است.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مسلم سعیدنیا
۱۹:۰۷ ۱۴ دی ۱۳۹۵
با سلام خدمت سایت محترم . شما را به خدای واحد قسم بنویسید کدام بودجه به استان آمد