سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

بالاخره ورودی های شهر آسفالت می شود

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با مشارکت شهرداری و راه و شهرسازی ورودی های این شهر آسفالت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فرخزاد گفت: براساس تصمیم کمیسیون ورودی های اصلی شهر به ترتیب بلوار صنعت، کمربندی نسیم شمال، بلوار مرحوم ابوترابی (از میدان 22 بهمن_دروازه رشت_ تا محمود آباد) و جاده کورانه پس از ماه مبارک رمضان آسفالت می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران  شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد : برای آسفالت این مسیر18 میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود .
وی افزود: براساس توافق انجام شده نیمی از این اعتبار را شهرداری و نیم دیگر را راه و شهرسازی تقبل کرده است و  100هزارتن قیر هم در این مسیرها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
فرخزاد اضافه کرد: سهم شهرداری با سرمایه گذاری محقق خواهد شد و اداره کل راه و شهرسازی 5 هزارتن قیر به ارزش تقریبی سه میلیارد تومان و زمین به ارزش 6 میلیارد تومان، برای انجام پروژه پرداخت خواهد کرد.

نایب رئیس شورا اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: ازآنجاییکه آسفالت این مسیرها در بودجه سال 95 شهرداری پیش بینی نشده بود، در اصلاح بودجه به این موضوع پرداخته شده و شورای شهر به شهرداری این اجازه را داده است  تا خارج از وظایف محوله این کار را انجام دهد.

وی همچنین با اشاره به دیگر تصمیمات کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین گفت: درصورت تأمین اعتبار مابقی مسیرها شامل جاده نجف آباد و وثوق آباد، جاده بویین زهرا (حدفاصل مشعلدار-پل خلیج فارس)، جاده های ناصرآباد، نجم آباد و اسماعیل آباد، مسیر چوبیندر، خیرآباد و جاده فارسیان به قدیم آباد به ترتیب اولویت و به صورت مشارکتی بین شهرداری و راه و شهرسازی آسفالت می‌شود.
انتهای پیام/

برچسب ها: ورودی ، شهر ، آسفالت ، مشارکت ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.