سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حفاظت از برخی افراد اقدام پیشگیرانه برای مقابله با بیوتروریسم است

یک نماینده مجلس گفت: حفاظت از برخی افراد خاص به هنگام سفرهای خارجی یکی از اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بحث بیوتروریسم است.

محسن کوهکن نماینده مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: تلاش برخی افراد منفعت‌طلب برای از بین بردن جان افراد از ابتدایی‌ترین روش در طول تاریخ بوده همانند آنچه که قابیل بر سر هابیل آورد.

وی افزود: در طول سال‌های گذشته برخی‌ها به دنبال گرفتن جان افراد بودند و هیچ گاه از خود اثر و ردپایی برجا نگذاشتند.

کوهکن تصریح کرد: در طی دویست سال گذشته سازمان‌های جاسوسی برای تامین منافع دولت‌ها روش‌های از بین بردن انسان‌ها را به صورتی تنظیم کردند که باعث لو رفتن و افشا شدن اهداف و برنامه‌هایشان نشود.

نماینده مجلس در ادامه عنوان کرد: در برخی سازمان‌های جاسوسی همچون سیا بخشی وجود دارد که بعضی از عناصر و نیروهای خودشان را از بین می‌برند و این به صورت طبیعی قدرت‌ها را به سمت و سویی می‌برد که حیات‌ انسان‌ها را به خاطر منافع‌ خودشان می‌گیرند.

وی گفت: بیوتروریسم که این روزها به گوش می‌رسد موضوع دیگر و راه دیگری از سوی دشمن برای از بین بردن برخی افراد است اما هیچ اقدامی وجود ندارد که بعد از مدتی پازهر و راه‌های مقابله با آن کشف نشود.

نماینده مجلس در باره موضوع بیوتروریسم افزود: فردی که هیچ بیماری صعب‌العلاج و یا نشانه‌ای از مشکلات داخلی و بیماری خاصی ندارد اما بعد از یک سفر خارج از کشور با بیماری سختی دست و پنجه نرم می‌کند جای شک و ابهام دارد.

وی اظهار داشت: مردم نباید از سفر  به خارج از کشور وحشت داشته باشند چرا که موضوع بیوتروریسم برای افراد خاصی اتفاق افتاده است که باید مورد حفاظت قرار گیرند و این حفاظت یکی از اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیوتروریسم است.

کوهکن در ادامه تصریح کرد: برای مقابله با تروریسم و افرادی که به ناحق جانشان را از دست می‌دهند نظام جمهوری اسلامی ایران و دستگاه‌های اطلاعاتی مربوطه تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حفاظت ، بیوتروریسم ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.