سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی صهیونیست متهم به سوزاندن خانواده دوابشه

دادگاه رژیم صهیونیستی شهرک نشین متهم به سوزاندن خانواده دوابشه را آزاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، دادگاه رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه یک شهرک نشین اسرائیلی را که متهم به سوزاندن خانواده دوابشه بود، با این توجیه که وی هنگام جنایت به سن بلوغ نرسیده بود، آزاد کرد.

منابع صهیونیستی اعلام کردند متهم حدود دو ماه قبل بازداشت شد ولی با وجود دستور دادستانی برای زندانی شدن وی، مقامات اسرائیل او را آزاد کرده و تحت بازداشت خانگی قرار داده بودند.

منابع صهیونیستی همچنین اعلام کردند دادستانی به این فرد اتهاماتی از جمله سوزاندن خانواده دوابشه، سوزاندن عمدی یک کلیسا، آتش زدن یک انبار و سوراخ کردن لاستیک خودروی فلسطینی ها وارد کرده بود.

این در حالی است که وکیل این متهم مدعی شده است دلیلی وجود ندارد موکل وی پشت میله های زندان باقی بماند. وی مدعی شد موکل وی برای گرفتن اعترافات اجباری مورد شکنجه قرار گرفته است.

شماری از شهرک نشینان صهیونیست سال گذشته منزل یک فلسطینی به نام سعد دوابشه را در روستای دوما در کرانه باختری آتش زدند که منجر به کشته شدن نوزاد شیرخوار این خانواده به همراه پدر و مادر وی شد. البته پسر این خانواده به نام احمد دوابشه با وجود جراحات فراوان زنده ماند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.