سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان رقابت های مینی بسکتبال خوزستان

رقابت های مینی بسکتبال در قالب 12 تیم با پیروزی دزفول به پایان رسید.

ساسان فرشادیان مربی تیم مینی بسکتبال دزفول در مصاحبه با خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: رقابت های مینی بسکتبال در 3 گروه 4 تیمی در قالب 12 تیم شهرستان های ماهشهر، آبادان و دزفول برگزار شد و از هر گروه دو تیم به دور دوم راه پیدا کردند.

فرشادیان افزود: در مرحله دوم شش تیم صعود کننده، در دو گروه سه تیمی با هم رقابت کردند که از گروه اول تیم‌های ارکان اهواز و پالایش نفت آبادان و از گروه دوم تیم‌های هیات بسکتبال دزفول و هیات بسکتبال ایذه، به جمع چهار تیم صعود کننده به دور پایانی مسابقات راه پیدا کردند.

وی افزود: تیم های ارکان اهواز و هیات بسکتبال دزفول به ترتیب با شکست تیم های هیات بسکتبال ایذه و پالایش نفت آبادان راهی فینال مسابقات شدند ودر مسابقه رده بندی تیم پالایش نفت آبادان موفق شد با حساب ۸۹ بر ۸۶ تیم هیات بسکتبال ایذه را شکست دهد و به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.

فرشادیان بیان کرد: تیم هیات بسکتبال دزفول توانست ، تیم ارکان اهواز را با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۳ از پیش رو بر دارد و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه  در این رقابت ها برنامه ریزی خوبی شده و در رده پایه تیم مینی بسکتبال دزفول کارش را به خوبی آغاز کرده و در آینده می تواند  بازیکنان قوی به تیم ملی  بسکتبال بزرگسالان تحویل دهد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.