سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

غرق شدن مرد 42 ساله‌ در رودخانه زاینده‌رود چادگان

سرپرست فرمانده انتظامی چادگان گفت: مرد 42 ساله‌ای در دریاچه زاینده رود چادگان غرق و جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد سپهوند گفت: مرد 42 ساله در دریاچه زاینده‌رود چادگان غرق و جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: خانواده‌ای برای تفریح در حاشیه رودخانه در 30 کیلومتری شرق چادگان در روستای ساحلی حجت‌آباد اُتراق می‌کنند که مرد 54 ساله‌ای وارد رودخانه می‌شود و به علت ناآشنایی به شنا غرق و جان خود را از دست می‌دهد.

سرپرست فرماندهی انتظامی چادگان علت حادثه را عدم آشنایی به فنون شنا اعلام کرد و افزود: محل حادثه در حاشیه رودخانه در روستای حجت‌آباد است که در این محل شنا اکیدا" ممنوع بوده، ولی متأسفانه به علت توجه نکردن به قوانین و بابی‌توجهی به مقررات شنا متأسفانه این فرد در رودخانه زاینده‌رود غرق‌شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ایام تعطیلات تابستان و حضور مسافران و گردشگران در شهرستان چادگان توصیه می‌شود کسانی که قصد استفاده از این نعمت خدادادی را دارند، حتما نکات ایمنی را رعایت کنند و بدون آگاهی به فن شنا خود را به دریا نسپارند و زندگی و روز خوش را به خانواده تلخ نکنند.

احمد سپهوند تصریح کرد: از مسافرانی که به این شهرستان سفر می‌کنند درخواست می‌شود تاضمن رعایت موازین اسلامی به تابلوهای هشداردهنده شنا اکیدا" ممنوع توجه کنند و در حاشیه رودخانه اُتراق نکنند تاشاهد اتفاق ناگواری نباشند.



انتهای پیام/م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.